The smart Trick of خرید قفس پرنده That No One is Discussing

Wiki Article

برخی افراد تصور می­کنند تنها انتخاب یک قفس زیبا بدون توجه به روحیات و رفتار پرنده برای نگهداری او کافی است. این تصور کاملا اشتباه است. بررسی­های روانشناختی نشان می­دهد اغلب پرندگان در قفس­هایی که حالت گرد دارند احساس ترس و ناامنی کرده و بسیار ناآرام خواهند بود.

دارای درب جدا شونده و محفظه ی نگهداری تخم ها و جوجه های پرندگان مولد

شاخه را در اندازه مناسب ببرید با مواد شوینده بشویید و کاملا خشک کنید. مدتی چوب را در معرض تابش نور خورشید قرار دهید. فراموش نکنید که نباید هیچ لارو یا حشره مضری روی چوب وجود داشته باشد.

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. رفتن به بالا.

سگ بهداشت و سلامتی مزایای سلامتی هزاران ساله را برای حفظ یک آکواریوم پرطرفدار یاد بگیرید

برای اینکه بتوانید پرنده را با خیال راحت در خانه نگهدارید یا اینکه با خود به سفر یا گردش ببرید، خرید قفس پرنده ارزان اهمیت بسیار بالایی دارد. برای اینکه قفس مناسبی انتخاب کنید توجه به برخی نکات ضروری است. اگر نمی­دانید مناسب­ ترین قفس برای پرنده شما چیست یا با انواع این محصول آشنا نیستید، با ما همراه باشید.

این صفحه آخرین‌بار در ‏۱۰ فوریهٔ ۲۰۲۴ ساعت ‏۱۰:۵۵ ویرایش شده‌است.

برای اینکه بتوانید از پرنده خود مواظبت کنید مهمترین نکته رعایت نظافت و اصول بهداشتی در قفس است. برای این کار باید سینی قفس را بیرون آورده و تمیز کنید.

پرنده ­های زیتنی انواع مختلفی دارند. برخی از آنها تنها جنبه زیبایی داشته و هیچ صدای دلنشینی از آنها شنیده نمی­شود. اما برخی دیگر علاوه بر زیبایی ظاهری، بسیار خوش­آواز هستند که می­توانند لحظات خوشی برای شما به‌وجود بیاورد. فرق نمی­کند پرنده شما در کدام دسته قرار دارد.

متعلقات همراه: یک عدد کفی کشویی پلاستیکی جهت سهولت در تمیز کردن یک عدد چوب نشیمنگاه ساده چهار عدد ظرف آب و غذا یک عدد توری فضله گیر به همراه یک click here عدد جایزه

اگر می خواهید خلاقیت به خرج دهید، اسباب بازی های اضافی را داخل قفس قرار دهید مانند آینه، خرس های عروسکی و تاب.

پرندگان و دیگر حیوانات خانگی عجیب و غریب نیاز به قفس امن و امن است . اغلب قفس های ایمن و امن برای حیوانات خانگی عجیب و غریب مانند پرندگان می توانند بسیار گران باشند.

نباید مفتول ها را برای قفس پرندگان رنگ آمیزی کنید، زیرا این امر برای سلامتی پرندگان مضر است، مخصوصاً وقتی که پرنده عادت دارد میله ها را بجود. برای بهترین نتیجه باید سیم را آبکاری کنید.

سوالات متداول حریم خصوصی ثبت شکایات شرایط و ضوابط خرید اینترنتی راهنمای خرید و ثبت نام شبکه های اجتماعی

Report this wiki page